FANDOM

Słoneczko – popularna od niedawna miejska legenda związana z orgiami seksualnymi nieletnich. Pierwsze źródła o tej legendzie pochodzą z 2008 roku.

W tej miejskiej legendzie główną bohaterką jest gimnazjalistka, która wybrała się do ginekologa. Gimnazjalistka powiedziała o ciąży, jednak nie wiedziała, z kim. Doktorowi wyjaśniła, że słoneczko to rodzaj zabawy seksualnej, w której pijane dziewczyny kładą się na podłodze głowami do siebie, a chłopcy odbywają stosunek z każdą z nich (wygrywał ten, kto najpóźniej się zmęczył).

Wcześniej krążyła podobna legenda, w której dziecko pojawiło się z gwiazd. W wersji tej była albo szesnastolatka albo kobieta dwudziestoletnia. Wersja z gwiazdą pojawiła się prawdopodobnie także w Bravo Girl w 2003 roku[1]

Pojęcie „dziecko z gwiazdy” po raz pierwszy opisano już w 1967 roku w książce „Marginesy naszego życia” Wilhelminy Skulskiej. W książce tej opisano 16-letnią dziewczynę, która uczestniczyła w orgii i wpadła.

W maju 2010 roku TVP Info donosiła, że podczas słoneczka pięć dziewczyn zostało zapłodnionych. Dziewczyny te uczyły się w jednym z gimnazjów w Ostródzie. Okazało się jednak, że TVP Info ślepo uwierzyła świadkom, ponieważ okoliczności powstania ciąży były zupełnie inne, a dziewczyny uprawiały seks w różnym okresie czasu.

Zobacz też Edytuj

Przypisy